mandag 7. mars 2016

Golf-ferie

Jeg innrømmer at jeg ble med motvillig, fordi en reise til Spania via Oslo fremsto som praktisk og mentalt slitsomt, og golf kan jeg jo ikke spille for tiden. Men hardt press fra familien endte altså med at jeg ble med. Den viktigste grunnen til reisen var at yngste sønn var en av instruktørene på denne "golfskolen". Dette er en del av hans bachelor-eksamen i idrett med fordypning i golfinstruksjon. Turen gikk med Norwegian-fly til Malaga, fulgt av 2,5 timer i buss til Iberostar Golf Novo Sancti Petri som ligger i nærheten av Cadiz på den spanske atlanterhavskysten.

Flott hotell og to fine golfbaner. Spilte litt hver dag. Orka ikke full runde til å begynne med, men avslutta med 18 hull, og gikk av banen sliten men ganske lykkelig. Som jeg har sagt før: På golfbanen treffer du sjelden drittsekkene. Heller ikke denne gangen traff jeg noen, og vi var 64 golfspillere på tur. Det var veldig oppmuntrende at jeg opplevde i hvert fall noen gode slag. Det gir jo litt håp om at jeg kan få tilbake golfen - hvis helsa holder sånn noenlunde. Brukte jo en formue på å leie golfbil, da. Prøvde å ta det igjen i baren hvor det var fri drikke fra kl. 18.00 til kl.23.59, men klarer ikke sånt lenger.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar